אבן קיסר שיש למטבח לבן

צילום של אבן קיסר שיש למטבח לבן

עוד פרטים על אבן קיסר שיש למטבח לבן

אבן קיסר שיש למטבח לבן היא בהחלט אבן מתאימה ומיוחדת עבור המטבח שלכם. נדבר מעט על היתרונות הבולטים של שיש מבית אבן קיסר ולבסוף גם על ההיסטוריה המעניינית של האבן, וממה בכלל היא עשויה?

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

4 יתרונות בולטים של אבן קיסר שיש למטבח בצבע לבן

העמידות של אבן הקיסר שיש למטבח בצבע לבן:

אבן הקיסר עשויה מ-93% קוורץ טבעי, שהוא למעשה אחד המינרליים הקשים על פני כדור הארץ. זה מה שהופך את חומר פני השטח של השיש לעמיד במיוחד. העמידות היא גם בפני שריטות, גם בפני כתמים קשים וכמובן סדקים. העמידות של אבן קיסר שיש למטבח לבן בייחוד (בגלל הצבע הבהיר אשר מבליט כל פגם נראה לעין) הינה אידיאלית עבור אזורים עם תנועה גבוהה של שימוש, כמובן המטבח. בנוסף, גם במקומות הומי אדם ובמבנים גדולים. אבן קיסר משמשת שיש מצוין לתחזוקה קלה ושוטפת לאורך הזמן ועמידות איתנה מול תנועה מסיבית של עוברים ושבים.

התחזוקה הנמוכה של אבן הקיסר שיש למטבח:

אבן הקיסר אינה מתאפיינת בנקבוביות הידועות והמוכרות של האבן. ועל כן אינה דורשת איטום. בניגוד לשיש טבעי, כל אלו מאפשרים תחזוקה יעילה וקלה. כאשר גם הניקיון השוטף של אבן הקיסר והשיש במיוחד במטבחים לבנים הדורשים ניקיון תדיר יותר – הינה קלה ומאפשרת תחזוקה רציפה ללא הוצאת אנרגיות מיותרות.

אבן קיסר שיש למטבח עם מגוון עיצובי ושימושי יוצא דופן:

אבן קיסר שיש למטבח לבן אבל לא רק. מדובר על שיש עם מגוון רחב ויוצא דופן של צבעים וסגנונות אשר יאפשרו לכם למצוא את הסגנון אליו אתם הכי מתחברים. החומר של אבן הקיסר יכול לשמש גם לכיורי אמבטיה. מקלחונים וחיפוי קירות פנימיים של הבית. חשוב להבין כי אבן הקיסר הינה מעשה ידי אדם ולכן היא מגוונת יותר בצבע ובדוגמאות מאשר אבן טבעית. כל אלו הופכים אותה לאידיאלית עבור עיצובים מיוחדים של בתים פרטיים, מבנים ציבוריים ועוד.

ההיגיינה של השיש המיוחד:

כפי שכבר ציינו, לאבן קיסר משטח שאינו נקבובי, מה שהופך אותו לעמיד מאוד בפני חיידקים ובקטריות. זו גם העובדה שהוא כל כך פופולרי למשטחי מטבח. אזורי הכנת מזון וחללים אחרים שבהם ההיגיינה הינה מאפיין חשוב ולעיתים אף קריטי. החומר עמיד גם בפני עובש וטחב אשר עלולים להיות בעייתיים במיוחד באזורים של לחות או אזורים הקרובים למקור מים גדול.

ההיסטוריה והמקור של שיש אבן קיסר

אבן קיסר שיש למטבח לבן או בכל צבע אחר, מקורה בחברה ישראלית ותיקה הנחשבת חלוצה בענף השיש – בואו נרחיב עליה מעט יותר.

לכל הפרטים המלאים אודות אבן שיש קיסר לחצו כאן

מקורו של אבן קיסר (המכונה גם "קוורץ קיסר") הוא למעשה חומר משטח קוורץ מהונדס אשר עוצב ויוצר לראשונה בשנת 1987 על ידי חברה ישראלית בשם "אבן קיסר". המוצר המיוחד הזה נוצר על ידי שילוב של 93% קוורץ טבעי לטובת יצירת חומר עמיד. החברה הישראלית הפכה לשם דבר בתחום, והיום הינה מותג בינלאומי מוביל עם מוצרים שנמכרים בכל רחבי העולם ונמצאים בשימוש נרחב עבור מטבחים, כיורי אמבטיה, ריצוף כמובן ועוד.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

רוצים לקבל פרטים נוספים וייעוץ ראשוני עבור שיש אבן קיסר למטבח שלכם?

פנו אלינו לקבלת פרטים וייעוץ ראשוני ללא התחייבות. צוות המומחים שלנו בעל ניסיון עשיר ויוכל לתת לכם את כל הכלים לטובת הזמנת השיש למטבח החדש שלכם. השאירו פרטים בטופס המופיע מטה או חייגו אלינו.

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות