שיש דקטון מחיר למטר

שיש דקטון מחיר למטר

עוד פרטים על שיש דקטון מחיר למטר

שיש דקטון מחיר למטר משתנה ותלוי במספר גורמים. לפני שנדבר יותר על הגורמים המשפיעים על המחיר, בואו נפרט על סוג השיש האיכותי והאהוב. שיש הדקטון הוא מותג של חומר משטח קומפקטי במיוחד מתוצרת חברת Cosentino הספרדית ומתאפיין במחירים נוחים לענף השיש. דקטון למעשה אינו עשוי משיש, אלא שילוב של חומרי גלם, כולל זכוכית, פורצלן וקוורץ. הוא נועד לקבל את המראה והתחושה של אבן טבעית, כגון שיש, אך עם עמידות רבה יותר ועמידות בפני שריטות, חום וכתמים. משטחי שיש דקטון משמשים בדרך כלל עבור משטחי מטבח, ריצוף וחיפוי חיצוני, בין היתר.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

אז כפי שציינו, חשוב להבין כי שיש דקטון הוא שיש אשר מיוצר מחומר גלם סינטטי ולא חומר גלם טבעי כמו סוגי שיש אחרים.

קיימים יתרונות רבים עבור שיש דקטון אשר משפיעים על מחיר שיש דקטון למטר

שיש דקטון

שיש הדקטון מתאפיין בהמון יתרונות. חייבים להבין גם שמדובר כאן על פטנט ייחודי לחברה הספרדית שפיתחה את הנוסחה לפני יותר מ-10 שנים. על כן כל העת יושבים מהנדסים בכירים בחברה ומשפרים את המוצר תדיר. דבר הגורם לשיש להתעדכן ולהיות משובח יותר מעת לעת. לכן, זו עוד סיבה לכך שיש השפעה שיש דקטון מחיר למטר כל הזמן. בואו נפרט על מס' יתרונות של הדקטון:

עמידות שיש הדקטון

עוד סיבה אשר משפיעה על שיש דקטון מחיר למטר הינה העובדה שמדובר על חומר משטח נוח במיוחד. עמיד בעיקר בפני שריטות, חום וכתמים. הוא תוכנן להיות עמיד מאוד ופותח כדי להישאר כך לאורך זמן. מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אזורים פעילים בבית כגון חדר המטבח, ריצוף חדר האמבט וכמובן חיפוי חיצוני של הבית.

תחזוקת ניקיון קלה ופשוטה

יתרון נוסף של שיש הדקטון המשפיע על המחיר למטר – עמידותו הגבוהה בפני שריטות, כתמים וכד', שיש הדקטון דורש מעט מאוד תחזוקה. ניתן לנקות אותו בקלות במים וסבון, ואינו מצריך איטום או טיפולים מיוחדים בדומה לאבנים טבעיות. כמו כן, חשוב להקפיד על ניקיון של שיש הדקטון בחומרי ניקוי שאינם מזיקים. כל זאת כדי שלאורך הזמן ישמר הברק של השיש.

מגוון עיצובי רחב

הסוג המיוחד של הדקטון זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, מה שהופך אותו לבחירה רב-תכליתית עבור מגוון יישומי עיצוב. ניתן לגרום לו להידמות לאבן טבעית, כגון שיש, גרניט או קוורציט. כמו גם חומרים מודרניים יותר כמו בטון ומתכת. זה מאפשר למעצבים ולבעלי בתים להשיג מגוון רחב של אפקטים אסתטיים שהופכים את עיצוב הבית למיוחד במינו. כל זאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לייצר היום גם שיש דקטון במחיר הוגן למטר וללא הוצאת סכומים אסטרונומיים.

למה דווקא שיש דקטון ומה המחיר של מטר דקטון

ראשית, מבחינת עמידות לשריטות, ניתן לחתוך אוכל ישירות על שיש ללא חשש לשריטות כלל. שנית, ישנה רמת עמידות גבוהה מבחינת טמפרטורה גבוהה, וניתן להניח סירים ומחבתות חמים שירות על השיש מבלי לדאוג לנזק לנראות החיצונית. בנוסף לכך, יתרון מובהק הוא שיש דקטון לא מכיל נקבוביות, ולכן פוחת משמעותית הסיכוי להצטברות לכלוכים וכתמים בתוך נקבוביות על גבי השיש.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

חשוב לציין כי שיש דקטון נחשב לסוג שיש חזק ביותר, ושמר על הנראות החיצונית שלו לאורך שנים רבות ללא חשש לשינוי הצבע או הגוונים. הודות לכל הגורמים הללו, מחיר שיש דקטון למטר נחשב גבוה יחסית לעומת סוגי שיש אחרים.

כמו כן, מחיר שיש דקטון גבוהה גם בגלל העובדה כי ניתן לקבל אותו בארבע רמות עובי שונות, ומאפיין זה חשוב מאוד עבור חלק מהאנשים אשר מתעניינים בשיש למטבח. רמות עובי שונות יכולות ליצור סגנון עיצובי שונה וייחודי בשילוב עם שאר העיצוב של חלקי המטבח הנוספים.

כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של מחירים לדקטון למטר, ולכן כדאי ומומלץ לבצע סקר שוק והשוואת מחיר כדי להגיע למחיר הטוב ביותר.

צרו איתנו עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים אודות מחיר שיש דקטון למטר.

מחיר שיש דקטון (מעודכן פבר' 2023)

עובי קבוצה טווח מחירים למ"ר (בש"ח)
1.2 1 1,500-1,900
1.2 2 1,600-2,000
1.2 3 1,800-2,300
1.2 4 2,000-2,600
2 1 1,600-2,000
2 2 1,800-2,200
2 3 2,000-2,500
2 4 2,300-3,000

*המחיר מתייחס לעלויות שיש הדקטון ולעלות ההתקנה / המחירון לפני מע"מ

המחירים נעים כל הזמן ותלויים במגוון רחב של גורמים משתנים. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת עבור שיש דקטון מחיר למטר לטובת סיום פרויקט המטבח הביתי שלכם או עבור בית העסק שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מדויקת, כזו שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

שיש דקטון מחיר למטר – אצלנו יש מחיר נוח

ישראלים רבים אשר נמצאים לפני רכישת מטבח חדש או שיפוץ מטבח ישן לחדש, מחפשים שיש איכותי למטבח. שיש איכותי למטבח נדרש בעיקר בגלל העובדה שזה משטח העבודה המרכזי עליו מכינים אוכל, חתכים, מטגנים ומבשלים. לכן, כדאי ומומלץ למצוא שיש איכותי למטבח בעל יתרונות רבים ומגוונים על מנת שיחזיק בסופו של דבר לאורך הרבה שנים. עדיף להשקיע כסף ברכישת שיש איכותי ועמיד למשך תקופת זמן ארוכה.

מעצבי המטבחים שלנו ישמחו להתאים מחיר שיש דקטון אופטימלי עבור הלקוחות. חשוב לציין כי מחיר שיש דקטון כולל משך תקופת זמן אחריות. המטרה העיקרית של משך תקופת זמן אחריות היא לאפשר ללקוחות לקבל מענה מקצועי ושירות ויעיל לגבי השיש הרלוונטי. מעצבי המטבחים המקצועיים שלנו בעלי ניסיון רב שנים וידע נרחב בתחום עיצוב מטבחים בכלל ובחירת שיש איכותי למטבח בפרט. נציגי השירות שלנו זמינים במשך כל שעות פעילות האתר לכל שאלה או בקשה.

התקשרו אלינו עוד היום כדי לתאם פגישת ייעוץ ראשונית עם מעצבי המטבחים אודות שיש איכותי למטבח. לאחר מכן תוכלו לקבל הצעה מדויקת עבור שיש דקטון מחיר למטר.

תכנון שיש למטבח

תכנון שיש למטבח הוא אחד מהתהליכים החשובים ביותר טרם בחירת שיש למטבח. שיש למטבח הוא למעשה שולחן העבודה המרכזי והעיקרי עליו מבצעים את מרבית הפעולות במטבח. כמו למשל: הכנת מזון, בישול, טיגון, אפייה, חיתוך ועוד.

כל לקוח אשר נמצא לפני רכישת שיש למטבח, רוצה לבחור את השיש האיכותי, עמיד ויעיל ביותר. כל זאת על מנת לאפשר שגרה יומיומית ועבודה במבטח שהיא קלה ונוחה, במינימום של מאמץ וטרחה. בנוסף לכך, בעת תכנון שיש למטבח, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים.

ראשית כל, ישנה משמעות למיקום הכיור בשיש, מיקום ניקוז המים ואינסטלציה, מיקום חיבור לגז, מיקום מוצרי החשמל השימושיים ביותר ועוד. לכל אחד מהפרמטרים הללו ישנה השפעה על קלות ויעילות בעת שימוש יומיומי בשיש למטבח. צוות מעצבי המטבחים שלנו בעלי ניסיון רב שנים ועשיר בתחום סוגי השיש למטבח. הם ישמחו לשקף תמונת מצב נרחבת ומקיפה אודות שיש טבעי למטבח.

כל זאת באמצעות הצגת יתרונות, חסרונות ומאפיינים אשר יחודיים לסוגי השיש השונים. ההמלצה הגורפת היא להגיע אלינו אל פגישת ייעוץ מקצועית וראשונית. זאת במטרה להתרשם במראה עיינים מסוגי השיש השונים, וגם לכל מידע מפורט ומקצועי אודות סוגי השיש הרלוונטיים ללקוח. בסופו של דבר, המטרה המרכזית היא להתאים את סוג השיש האיכותי והעמיד ביותר בהתאם למימוש העדפות והבקשות של הלקוחות.

אפשר להתקשר אל נציגי השירות שלנו במסגרת כל שעות פעילות האתר לכל שאלה או תיאום פגישת יעוץ מקצועית.

 

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות