מטבחים עם שיש שחור

מטבחים עם שיש שחור

עוד פרטים על מטבחים עם שיש שחור

מטבחים עם שיש שחור הפכו לפופולריים יותר ויותר במטבחים בישראל. השיש השחור מוסיף טוויסט מתוחכם לכל חלל בישול. הנה כמה מהסיבות לכך שמטבחים עם שיש שחור הם בחירה כל כך מבוקשת בקרב הציבור הישראלי.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

עמידות של מטבחים עם שיש שחור

ראשית, שיש באופן כללי הינו חומר עמיד שיכול לעמוד בדרישות השימוש היומיומי. זה חשוב במיוחד במטבח, שבו משטחים חשופים כל הזמן לחום, לחות ולנזילות. השיש השחור עמיד בפני שריטות וכתמים, מה שהופך אותו לבחירה מעשית עבור אזור עם תנועה גבוהה כמו המטבח. כמו כן, בזכות צבעו הכהה, מטבחים עם שיש שחור אינם מבליטים לכלוך העלול להיצבר במהלך יום בישולים ארוך.

יוקרה ותחכום לחלל המטבח שלכם

שנית, מטבחים עם שיש שחור מוסיפים נופך של יוקרה ותחכום לכל מטבח. זוהי בחירה נועזת ודרמטית שיוצרת תחושת עומק ועושר, והיא משתלבת היטב עם מגוון חומרים וצבעים. השיש השחור יכול לשמש למשטחי השיש, התזות האחוריות ואפילו ריצוף, וניתן ללטש אותו או להשחיז אותו ליצירת גימורים שונים.

מטבחים עם שיש שחור הינם רב תכליתיים

שלישית, שיש שחור הוא חומר רב תכליתי שניתן לשלבו במגוון סגנונות מטבח. בין אם אתם מעדיפים מראה אלגנטי ומודרני או דווקא מראה אסתטי מסורתי יותר. בכל מצב ניתן להתאים שיש שחור לפי טעמכם האישי. זה עובד היטב עם חומרים טבעיים כמו עץ ​​ואבן, כמו גם עם גימורים מתכתיים כמו נירוסטה וברזל.

הנה כמה דוגמאות לסגנונות שונים של שיש שחור:

עוד כמה דגשים חשובים בנוגע למטבחים עם שיש שחור

כשזה מגיע לעיצוב מטבח עם שיש שחור, יש כמה דברים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לבחור באבן איכותית שנאטמה כהלכה להגנה מפני כתמים ומפגעים. שנית, תצטרכו לבחור חומרים וגימורים משלימים כדי ליצור מראה מגובש. בחנו את האופציה לשלב שיש שחור עם ארונות בצבע בהיר יותר, או להוסיף הדגשים בגוונים מתכתיים חמים כמו זהב או ברונזה.

בחירה נכונה של התאורה במטבחים הכהים הינה קריטית

שיקול חשוב נוסף בעת עיצוב מטבח עם שיש שחור הוא תאורה. מכיוון ששיש שחור הוא חומר כהה, הוא יכול לספוג אור ולגרום לחלל להרגיש קטן וסגור יותר. כדי להתגבר על כך עיצובית, חשוב לשלב שפע של מקורות אור טבעיים וגם מלאכותיים. בנוסף עליכם לבחור בגימורים מחזירי אור שיפיצו אור ברחבי החדר.

לסיכום – מטבחים עם שיש שחור זו בחירה נהדרת לשנה הקרובה

לסיכום, מטבחים עם שיש שחור הם בחירה מהממת ופרקטית לכל בית. בין אם אתם מעדיפים אסתטיקה אלגנטית ומודרנית או מראה מסורתי יותר, ניתן להתאים שיש שחור בהתאם לטעם ולסגנון שלכם. עם העמידות, האלגנטיות והרבגוניות שלו, שיש שחור בטוח יהיה תכונה בולטת בכל מטבח.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

מעוניינים להתייעץ איתנו בנוגע לבחירת השיש שלכם? נשמח לעזור!

השאירו פרטים בטופס המופיע מטה ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם ולעזור בבחירה החשובה של השיש למטבח הבא שלכם.

לקריאה אודות סוגי שיש בצבעים שונים לחצו כאן

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות