קרמיקה למקלחת ושירותים: המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת ושירותים

קרמיקה למקלחת ושירותים: צילום של חדר מקלחת ושירותים מחופים בקרמיקה

עוד פרטים על קרמיקה למקלחת ושירותים: המדריך לבחירת קרמיקה למקלחת ושירותים

קרמיקה למקלחת ושירותים היא בד"כ קרמיקה עמידה יותר. היא סוג שאינו מתאפיין בנקבוביות המוכרת, והכי חשוב – היא עמידה במים ואינה חלקה. כמה מהסוגים הנפוצים ביותר של קרמיקה עבור חדרי האמבט הינם: גרניט פורצלן, קרמיקה מזוגגת וחרסינה מזוגגת. חומרים אלה עמידים בפני מים, כתמים, עובש וטחב העלול להיווצר מהלחות עם הזמן. כל אלו כאמור, הופכים אותם לאידיאליים ביותר עבור חדרי המקלחת, האמבט והשירותים.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

חשוב ביותר לבחור קרמיקה איכותית ועמידה להחלקה לרצפות אמבטיה למניעת תאונות. בנוסף, בחירת אריחים בצבעים בהירים יותר יכולה לעזור מאוד ביצירת תחושה בהירה, נעימה ומרווחת בחדרי רחצה קטנים יותר.

למה כל כך חשוב להקפיד בבחירת קרמיקה מונעת החלקה עבור מקלחת ושירותים?

חשוב לבחור בקרמיקה מונעת החלקה בחדרי מקלחת ושירותים למניעת תאונות ופציעות מהחלקות ונפילות. חדרי אמבטיה ושירותים הם בדרך כלל אזורים בעלי לחות גבוהה שבהם מים יכולים להצטבר בקלות על הרצפות. מה שמגביר באופן משמעותי את הסיכון להחלקה. זה חשוב במיוחד עבור אנשים שעשויים להיות מוגבלים בניידות או אנשים הסובלים מבעיות שיווי משקל, כגון ילדים צעירים, קשישים או אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות.

קרמיקה מונעת החלקה מעוצבת עם משטח בעל מרקם המספק אחיזה טובה יותר. הינה מפחיתה באופן משמעותי את הסיכון להחלקה והיא למעשה בחירה שיכולה להציל חיים!! צריכים להקפיד היטב בבחירת הקרמיקה לחדרי המקלחת והשירותים ולהיזהר מאוד בנושא זה. בחברתנו יודעים לבצע את ההתאמות הנכונות גם למקרים כאלה של בחירת קרמיקה לחדרי מקלחת ושירותים.

מה ההבדל בין קרמיקה לחדר האמבט לבין קרמיקה למטבח למשל?

ההבדל העיקרי והמהותי ביותר בין קרמיקה לחדרי מקלחת ושירותים לבין שיש למטבח הוא השימוש. הייעוד והדרישות של קרמיקה לחדרי מקלחת ושירותים צריכה להיות עמידה במיוחד במים ובעל מרקם מונע החלקה. לעומת זאת, קרמיקה למטבח חייבת להיות עמידה יותר מבחינת בלאי, וכן עמידה יותר בפני כתמים ושריטות. שכן היא נחשפת יותר לפעילות מסיבית של פעילויות בישול, חיתוך, סירים רותחים שמניחים עליה לעיתים. כל אלו הופכים את הצורך בקרמיקה מסוג שונה מזה של חדרי האמבטיה והשירותים.

כמו כן, עשויים להיות גם סגנונות וגימורים שונים כדי להתאים לעיצוב המטבח. ככלל, קרמיקה לחדרי מקלחת ושירותים מיועדת לבטיחות ועמידות במים. בעוד קרמיקה למטבח נותנת עדיפות לעמידות וקלות תחזוקה לאורך זמן.

ומה לגבי קרמיקה עבור הקירות בחדרי המקלחת והשירותים?

מקובל מאוד לחפות את הקירות בחדרי המקלחת והשירותים בקרמיקה איתה ריצפו את החדר. מדובר על יתרון משמעותי. אשר מייפה את חדר האמבטיה וגם הופך את הזמנת השיש לכלכלית יותר עבור הלקוחות. היתרון המשמעותי ביותר הוא מניעת הנזק לקירות מפני מים ולחות. הדבר חשוב במיוחד באזורים כמו המקלחת או האמבטיה. אשר בהם המים יכולים להתיז תדיר ולהצטבר על הקירות. דבר שהופך את הקרמיקה לחדר מקלחת ושירותים לחיונית עוד יותר.

אפשרויות אחרות כוללות לוחות אבן טבעית, או שילוב של גרניט פורצלן ואריחים מעוצבים. בנוסף להגנה על הקירות, חיפויים בחומר עמיד למים יכולים גם לשפר משמעותית את מראה חדר המקלחת והשירותים. בעצם כך אפשר לספק תחושה כללית של חלל מעוצב בעל תחושה נעימה.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

לסיכום – לבחירת קרמיקה למקלחת ושירותים מתייעצים עם המומחים שלנו!

בחירת הקרמיקה למקלחת ושירותים, היא חיונית ביותר לטובת יצירת חלל בטוח ופונקציונלי. על ידי בחירת קרמיקה עמידה, לא נקבובית ועמידה במים. תוכלו למנוע נזק, לשמור על היגיינה ולהבטיח את שלומם של עצמכם ושל יקירכם. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע להחליט אילו חומרים ועיצובים קרמיים מתאימים ביותר לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם.

לכן אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על אפשרויות השיש שלנו. וכיצד נוכל לעזור לכם ליצור את חדר המקלחת או השירותים המושלמים לבית שלכם. צוות המומחים שלנו מוכן ללוות אתכם בתהליך החל מבחירת הקרמיקה המתאימה ועד להתקנה. כך שתוכלו ליהנות מחלל יפה, פונקציונלי ומרשים לאורך שנים ארוכות. צרו קשר עוד היום ללא התחייבות!

קראו יותר אודות שיש לאמבטיה > בלחיצה על כפתור זה

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות