ריצוף גרניט פורצלן קטלוג

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע לבן עם נגיעות אפור

עוד פרטים על ריצוף גרניט פורצלן קטלוג

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג שלנו נועד בדיוק בשבילכם, נפרט מעט על גרניט הפורצלן לפני שניגש אליו. גרניט פורצלן הוא סוג מסוים של אריח. הוא עשוי מתערובת של חימר, פורצלן ופלדספר. סוג הריצוף הזה ידוע בעמידותו מפני שריטות וכתמים. כמו כן זהו סוג ריצוף אשר קל לתחזק ולנקות.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

אריחי ריצוף גרניט פורצלן הינם בעלי מראה של אבן טבעית ומגיעים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. דבר שהופך אותם למתאימים עבור מגוון סגנונות עיצוב הבית.

חשוב לציין כי בניגוד לאבן טבעית, גרניט פורצלן אינה נקבובית. מה שעוזר מאוד במניעה של ספיגת לחות והופך את הריצוף הזה לאידיאלי עבור בתים פרטיים, משרדים, מבנים ציבוריים ועוד. זו גם הסיבה העיקרית שקל לתחזק את סוג הריצוף הזה. היתרון הנוסף של ריצוף גרניט פורצלן הוא המחיר, הגרניט נותנת לנו מראה דומה של האבן אך בעלות נמוכה יותר משל האבן.

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג חדש לשנה החדשה

הרבה לקוחות מעוניינים לראות את קטלוג השיש שלנו. בטח כשמדובר בגרניט פורצלן שהוא אחד מהסוגים הכי מבוקשים היום לריצוף הבית בישראל. אנו מביאים לכם כאן מספר דוגמאות מסוגים שונים של הקטלוג החדש לשנה החדשה של ריצוף גרניט פורצלן.

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע לבן עם נגיעות אפור – הסגנון המשתלב

גרניט פורצלן בצבע לבן עם נגיעות אפור הוא הסגנון המשתלב ביותר עבור ריצוף גרניט פורצלן. מדובר על סוג ריצוף שיכול להשתלב נהדר עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב הבית. הוא ניטרלי, נקי ועדין. פופולרי ביותר בקרב הציבור בישראל ואחד מהמבוקשים ביותר עבור ריצוף לבתים פרטיים ומשרדים.

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע לבן עם נגיעות אפור
הקטלוג שלנו לגרניט פורצלן: צבע לבן עם נגיעות אפור

ריצוף גרניט פורצלן בצבע שיש אפור-לבן – הסגנון המחוספס

ריצוף גרניט פורצלן בצבע שיש אפור מחוספס מתאים בעיקר לבתים פרטיים, הרבה מהלקוחות אוהבים להשתמש בו לטובת חדרי האמבט. ישנם כאלה שמעדיפים לבצע חיפוי קירות עם הסוג המיוחד שנראה פשוט נהדר ונותן את התחושה המתאימה לחדרי אמבט ורחצה.

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע שיש אפור מחוספס
קטלוג הגרניט שלנו: צבע שיש אפור מחוספס

גרניט פורצלן בצבע שיש אפור כהה – הסגנון היוקרתי

ריצוף גרניט פורצלן בצבע שיש אפור כהה הוא הסגנון היוקרתי שניתן למצוא בקטלוג גרניט פורצלן. מדובר על סוג שיש מיוחד במינו שמעניק תחושה יוצאת דופן. היתרון המשמעותי של סוג הגרניט הזה הוא הצבע הכהה אשר אינו מבליט את כל פיסות הלכלוך המצטברות על ריצוף הבית במהלך היום. גם בסוג הגרניט הזה יש את היתרון המשמעותי של הניקיון בקלות בזכות העובדה שאין נקבוביות שמקשות על תהליך הניקיון והתחזוקה השוטפת.

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע אפור כהה
ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע אפור כהה

גרניט פורצלן בצבע ורדרד – הסגנון האותנטי

גרניט פורצלן בצבע ורדרד אותנטי הוא אחד מהסוגים המבוקשים ביותר של הגרניט. המראה המחוספס נותן את הייחודיות שיכולה להשתלב נהדר בצבעים בהירים.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

ריצוף גרניט פורצלן קטלוג: צבע שיש אותנטי ורדרד
קטלוג ריצוף פורצלן: צבע שיש אותנטי ורדרד

 

לחצו כאן לקבלת מידע רחב יותר אודות סוג השיש גרניט פורצלן

מעוניינים לראות יותר סוגים ולהתייעץ עם סוכן השטח שלנו? השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים אודות כל סוגי השיש והקרמיקה.

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות