שיש גרניט פורצלן מחיר וכל היתרונות החשובים

שיש גרניט פורצלן מחיר וכל היתרונות

עוד פרטים על שיש גרניט פורצלן מחיר וכל היתרונות החשובים

שיש גרניט פורצלן מחיר וכל היתרונות החשובים במאמר שלפנינו. לפני כן בואו נתאר מעט על השיש – שיש מסוג זה הוא למעשה אריחי פורצלן המחקים את המראה של השיש הטבעי. זה ידוע גם בשם "פורצלן במראה שיש" או "שיש פורצלן".

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

בשונה משיש טבעי, שיש מסוג גרניט פורצלן עשוי מתערובת של חרסית, וחומרים טבעיים אחרים, הנשרפים בטמפרטורות גבוהות ליצירת אריח צפוף ועמיד. תהליך ייצור זה מייצר את האפקט של משטח קשה ועמיד הרבה יותר משיש טבעי. מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים עם תנועתיות גבוהה כמו מטבחים וחדרי רחצה.

שיש מסוג גרניט פורצלן מגיע במחיר דינמי וזמין במגוון צבעים ודוגמאות, מגוונים בהירים, קרמיים ועד לגוונים כהים ודרמטיים יותר. חלק מהיצרנים אפילו מציעים שיש מסוג גרניט פורצלן עם ורידים וסימנים טבעיים אחרים הדומים מאוד לדבר האמיתי.

יתרון העמידות והתחזוקה

אחד היתרונות העיקריים של שיש מסוג גרניט פורצלן הוא העמידות והתחזוקה הנמוכה שלו. הוא עמיד בפני שריטות, כתמים וחום, ויכול לעמוד בתנועה כבדה מבלי להראות סימני בלאי. מה שהופך אותו לשיש קל לניקוי ותחזוקה, דורש רק טאטוא או ניקוי קבוע כדי לשמור על מראה הטוב ביותר.

בסך הכל, שיש מסוג גרניט הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש את המראה הקלאסי של שיש טבעי עם רמת עמידות גבוהה ותחזוקה נמוכה של אריחי שיש גרניט פורצלן.

יתרון המחיר של שיש גרניט פורצלן 

העלות של שיש מסוג גרניט פורצלן יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל גודל האריח, איכות החומר ומורכבות העיצוב. בדרך כלל, שיש מסוג גרניט פורצלן יקר יותר מאריחי פורצלן מסורתיים אך פחות יקר משיש טבעי.

בממוצע, העלות של שיש מסוג גרניט פורצלן נעה בין 300 ש"ח ל-800 ש"ח למטר מרובע, עם מחיר ממוצע של 550 ש"ח למטר מרובע. עם זאת, אפשרויות פרימיום נוספות יכולות לעלות למעלה מ-1,200 ש"ח למ"ר.

שינוי בעלויות התקנה לפי סוג הפרויקט

חשוב לציין שעלויות ההתקנה יכולות להשתנות גם בהתאם למורכבות הפרויקט. בדרך כלל, עלויות ההתקנה של שיש מסוג גרניט פורצלן יכולות לנוע בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח לכל מטר מרובע.

אצלנו תוכלו למצוא את הפתרון המושלם - צרו קשר ונחזור אליכם מיד:

אצלנו תוכלו לקבל הצעה מנצחת עבור שיש גרניט במחיר מנצח וגם הצעה עבור ההתקנה המקצועית ע"י צוות המומחים שלנו.

הצעת מחיר עבור שיש גרניט פורצלן

אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר לשיש מסוג גרניט פורצלן, תוכלו ליצור איתנו קשר ישירות דרך האתר.

כדי לקבל הצעה מדויקת, כדאי לספק מידע רב ככל האפשר על הפרויקט שלך, כולל מידות השטח שברצונך לרצף, סוג השיש מסוג גרניט פורצלן בו אתה מעוניין וכל דרישות העיצוב הספציפיות אשר רלוונטיות לפרויקט שלך.

לאחר מכן אנו נוכל לספק לכם הצעת מחיר מפורטת הלוקחת בחשבון את כל הגורמים הללו. אל תהססו לשאול כל שאלה שיש לכם או לבקש דוגמאות של החומר כדי שתוכלו לראות ולחוש בו לפני קבלת החלטה.

תודה שקראתם יותר אודות שיש גרניט פורצלן מחיר וכל היתרונות שחשוב לדעת, זמינים לשרותכם על הצד הטוב ביותר!

קראו יותר אודות סוגי שיש שונים >>

מחירים מיוחדים לחודש הקרוב
התקשרו עכשיו - 072-3970820 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום
תוכן עניינים
למה דווקא אנחנו ?
שירות והתקנה בכל הארץ:
מגוון סוגי השיש שלנו:
שיש למטבח יוקרתי
שיש למטבח
שיש אמבטיה
חיפוי שיש
שיש לאמבטיה
שיש לאמבטיה
שיש למדרגות
שיש למדרגות